Što je content marketing i kako funkcionira sadržajni marketing?

Content marketing jedna je od najučinkovitijih metoda privlačenja nove publike i kupaca na vašu web stranicu. Svaka tvrtka koja želi poboljšati svoje promotivne kampanje kako bi osigurala maksimalnu vidljivost svojih usluga ili proizvoda trebala bi staviti poseban naglasak na content marketing.

Što je content marketing

Content marketing je dugoročna strategija promocije jer se za razliku od oglašavanja temelji na ponudi kvalitetnog sadržaja ciljanoj publici. Jednostavnim riječima, stvaranjem kvalitetnih tekstova razvija se pouzdan odnos između posjetititelja i vas, što u konačnici dovodi do pretvaranja posjetitelja u kupca.

Potpuna definicija koja bi se mogla pripisati pojmu content marketing je marketinška strategija koja se temelji na promicanju relevantnog i kvalitetnog sadržaja s ciljem privlačenja novih ljudi, zadržavanja postojećih kupaca i optimizaciju organskih rezultata web stranice.

Uostalom ova strategija drastično pridonosi SEO optimizaciji web stranice i osiguravanju visokog ranga u Googleovim organskim rezultatima. Što naravno dovodi do povećanja prometa i posljedično do povećanja profita za poslovanje.

Kako funkcionira sadržajni marketing

Sveobuhvatna strategija marketinga sadržaja koristi niz vještina i radnji kako bi se postigli željeni rezultati. Prvi i najvažniji korak je specijalizacija na konkretnoj temi. Kako bi sadržajni marketing bio učinkovit potrebno je temeljito istraživanje samog poslovanja i naravno tržišnih trendova i ponašanja potrošača.

Koristeći sve navedene podatke, iskusni content marketer će odabrati i odgovarajući sadržaj na kojem će se temeljiti akcije. Pisanje tekstova za web stranicu jedna je od najosnovnijih vrsta content marketinga zato je važno da već pri planiranju izrade web stranice razmišljate o tekstovima i kategorijama za stranicu. Ovisno o potrebama svakog posla, content marketing može koristiti mnoštvo sredstava kao što su stvaranje infografika, pisanje tekstova za oglase, prezentacije, e-knjige, itd. U samom početku odmah dogovorite održavanje i ažuriranje web stranice kako bi imali podršku u radu web stranice.

Kreiranje sadržaja, bez obzira na medij kojem će biti upućen zahtijeva specijalizirano znanje i puno kreativnosti. Uostalom, da bi donosio značajne rezultate, sadržaj bi se trebao sastojati od kvalitetnih tekstova, ilustracija i grafičkih elemenata koji su u potpunosti usklađeni s vrstom vašeg posla. Sveobuhvatna strategija marketinga sadržaja usredotočuje na sljedeća područja:

    • Pisanje kvalitetnog sadržaja za vašu web stranicu i blog
    • Pisanje sadržaja za sve vrste reklama
    • Dizajn i izrada ilustracija
    • Optimizacija sadržaja za tražilice
    • Pisanje promotivnih e-mailova

Prednosti i dobrobiti content marketinga

Prednosti content marketinga su posebno važne za svaki posao bez obzira na predmet djelatnosti. Prednosti sveobuhvatne strategije marketinga sadržaja su ogromne, više o tome u nastavku.

Izgradnja povjerenja vaše publike

Razvoj odnosa povjerenja je važan čimbenik ukupnog uspjeha. Da bi se to postiglo brend treba prenijeti specifične poruke potrošačima. S pravim content marketingom imate priliku komunicirati sa svojom publikom, prenijeti željenu poruku a pritom im ponuditi kvalitetan sadržaj. Nešto što će prirodno izgraditi vaš brend.

Proširite svijest o robnoj marki

Još jedna važna prednost sadržajnog marketinga je širenje svijesti o vašoj robnoj marki. Uostalom, jedan od glavnih ciljeva je promovirati svoje proizvode ili usluge što većoj publici. S pravim sadržajem to se može učiniti vrlo učinkovito. Razmotrite, blog putem kojeg možete predstaviti svoje proizvode i usluge široj javnosti dok im pružate kvalitetan sadržaj.

Bolja usluga za vaše klijente

Pružanjem kvalitetnog sadržaja imate mogućnost odgovoriti na sva moguća pitanja vaše publike. Razmislite o tome koliko radnih sati i radne snage možete uštedjeti drastičnim smanjenjem broja poziva i poruka koje vaši potrošači moraju dobiti kako bi dobili odgovor na pitanje.

Korištenje svih raspoloživih sredstava promocije

Sadržajni marketing nije ograničen na jedan medij. Umjesto toga, sadržaj se može i treba primijeniti na bilo koji medij. Jedan od najkarakterističnijih primjera su društvene mreže. Svaka stranica na Facebooku, Instagramu ili drugim društvenim mrežama mora nuditi što više kvalitetnog i relevantnog sadržaja kako bi privukla interes što većeg broja ljudi.

Koliko je sadržajni marketing važan za web stranicu

Sadržajni marketing jedna je od najosnovnijih metoda optimizacije web stranice za tražilice. Ovo je najosnovniji razlog zašto je to ključni element svake web stranice. Pružanjem kvalitetnog sadržaja ne samo da ćete moći pružiti vrijednost svojoj publici, već ćete u isto vrijeme pomoći svojoj web stranici da se popne na vrh ljestvice u tražilicama.

Ali zašto sadržaj igra tako važnu ulogu u SEO-u? Mogli bismo reći da za to ne postoji jedan već više razloga. Prvo i najvažnije, tražilice općenito vole sadržaj koji čitateljima ima što ponuditi.

Koja je moć content marketinga?

Kao što smo gore spomenuli, velika moć content marketinga je optimiziranje vaše web stranice za tražilice i posljedično povećanje organskog prometa. No, nije jedini jer nudeći kvalitetan sadržaj svojoj publici imate mogućnost povećati svijest o svom poslovanju. I nikako ne treba zaboraviti da je na temelju istraživanja vjerojatnije da će korisnik posjetiti web stranicu u Googleovim organskim rezultatima ako je čuo za nju.

Posljedično, content marketing vam nudi organske rezultate i povećanu svijest, čija će kombinacija dovesti do značajnog širenja vaše klijentele.

Objavljeno dana